A BŰVÖS 30 PERC


Sikerfilmek, “teltházgyanús” vetítések előtt igyekszem elmondani jegyfoglalásoknál: Kérlek előadás előtt legkésőbb fél órával érkezzetek a jegyekért mert ha nem jöttök és van a helyszínen potenciális érdeklődő eladom nekik…
Ha nem érnétek ide félórával az előadás előtt a foglalásért, de úton vagytok a mozihoz – no problemo, telefon az 505-376-ra, hogy “érkezünk, de picit csúszunk mert csillaghullás van/épp volt és az utolsó mégcsak most pottyant le az Antarktiszon, vagy a Duna jégzajlása miatt júliusban lezárták a Tát-Nyerges utat…” Ilyenkor ezt a foglalás megerősítéseként fogadjuk és természetesen fenntartjuk Nektek a már lefoglalt helyeket. Ha mégsem jöttök, akkor ceruzával beírlak benneteket abba a bizonyosba és legközelebb elkérem az ellenőrző füzeteteket…
A most leírtak akkor is érvényesek ha személyesen bejössz és itt foglalsz élőszóban a pénztárnál (akkor is játszik a bizonyos nagykönyv és az ellenőrző füzet :-). A bűvös félóra a nézőcsúcsot ostromló alkotásoknál nagyon fontos!

A JEGYFOGLALÁS NEM JEGYVÁSÁRLÁS!

Ha minden néző az utolsó 5 percben érkezne a jegykiadás elhúzódik és nem tudjuk a vetítést időben kezdeni, emiatt csúszik a többi vetítés is. Kiszúrás azokkal a nézőkkel is, akik időben megvették (akár előtte nap vagy fél órával előtte érkeztek és már leadminisztráltuk bőszen amit kellett) és várják a kezdést mert utána más programjuk van, dolgozni mennek etc.
E gondolatokkal azért terheltem a “hálót”, mert pont a mai első gyermekfilmnél jártunk úgy, hogy tegnap személyesen eljött az anyuka két pici gyermekével kipróbálni a 3D-s szemüveget és azután foglalt 3 helyet. Aztán ma vártam, vártam őket – az előadás előtt 10 perccel (13:50-kor) úgy döntöttem hogy a foglalást megszüntetem mert 6 embernek előtte már azt mondtam a telefonban hogy teltház és az első “prompt” vásárlónak (aki itt ült az előtérben két gyermekével csendben 20 perce, hátha valaki véletlenül nem veszi át a foglalást) eladtam a 3 jegyet. És milyen a sors? A tegnapi jegyfoglaló anyuka végül 13:57 perckor megérkezett a két gyermekkel…
Mit tehetek ilyenkor? Álltam, értetlenül, ő is. Mutatom az órát anyukának, hogyhát… és belül én is pityergek (nemcsak a két hoppon maradt gyermek) – a moziteremben pedig ott ül a másik család és ott is két gyermek akik miután kivártak csendben húsz idegölő percet most már kacagnak a filmen.
Hogyan csinálják máshol? Nagyon egyszerűen!
Az onlájn rendelésnél kezdés előtt fél-, egyórával a rendszer érzelem nélkül töröl minden foglalást, még az ugandai miniszterelnök vagy George Lucas, netán Yoda mesterét is. A 10’S MOZI kicsi, 48 férőhelyes közösségi filmszínház és a telefonos, személyes foglalás mellett tettük le a voksunkat és ez…. bejött! Legrosszabb azt mondani két kisgyereknek és anyukájának filmkezdés előtt 3 perccel(!) hogy eladtam a foglalásotokat mert volt rá a mozi előterében egy apuka a két lányával. De a három jegy 10 perccel a kezdés előtt még az övék lett volna.
Hangsúlyozom, ha már a bűvös félórába épp belecsúsztatok, de úton vagytok és ide tartotok a mozihoz 505-376 és a foglalt jegy garantáltan megmarad!
Akinél esetleg e cikkem miatt mától gyermekijesztegető mumus, “patásördög” leszek azt még egyszer megkövetem, az első követ ő vetheti rám 🙂
Reklámok

SZÁMÍTUNK RÁD!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.