Vuk


Vuk
magyar rajzfilm, 74 perc

június 22-én 14:00 és 15:30 | 24-én 14:30 | 29-én 15:30 | július 6-án 14:00 és 15:15 | 7-én 14:00
13-án 16:15
20-án 15:30
22-én 15:45
27-én 14:00
augusztus 3-án 15:00

A rókacsaládban “gyermekáldás” van. Mind életrevaló, de egy különösen csintalan. A szülők úgy vélik, nagyapjára ütött és ezért a Vuk nevet adják neki. Amikor árván marad, nagybátyja, a híres Karak veszi pártfogásába. Befogadja barlangjába és vadászni tanítja. Vuk ügyes tanítványnak bizonyul, és Karak legnagyobb örömére ügyes, bátor rókává fejlődik. Okosságát bizonyítja akkor is, amikor a rókalányt kiszabadítja a vadász fogságából. Egy hajtóvadászat során Karak feláldozza életét a fiatalok megmentéséért. Vuk és Iny családot alapítanak, majd sok borsot törtek a vadász és kutyái orra alá. forgalmazó: Pannónia Entertainment Ltd.

SZÁMÍTUNK RÁD!

